مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور فعالان قرآنی استان در رشته های حفظ (یک جزء، سه جزء، 10 جزء، 20 جزء، 30 جزء) قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر (ویژه ائمه جماعات)، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز( ویژه سنین 8 تا 15 سال) در هشتم مهر برگزار می شود.

 جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه برادران و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و و رتبه های اول هر رشته در مرحله استانی برای رقابت و حضور در مرحله کشوری به دبیرخانه استان میزبان در زنجان معرفی می شوند.

 رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه نیز ( 8 مهر) همزمان با سراسر کشور در دهه کرامت و به صورت کتبی در استان برگزار می شود.

 علاقه مندان برای حضور در این جشنواره قرانی تا پایان شهریور فرصت دارند نسبت به نکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند، متقاضیان می توانند فرم ثبت نام و آئین نامه شرکت در این جشنواره را از دریافت کنید.

 

دانلود آئین نامه جشنواره قرآنی مدهامتان

جهت دانلود دستورالعمل جشنواره قرآنی مدهامتان و فرم های ثبت نام  عبارت دانلود را انتخاب نمائید

 

دانلود آئین نامه جشنواره قرآنی مدهامتان

 

دانلود فرم های ثبت نام

 کشف استعدادهای قرآنی جوانان، حضور پرنشاط اعضای کانون های مساجد در فعالیت های قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت های قرآنی، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و تقویت جوانان مساجد برای شرکت در مسابقات بین المللی و مجامع قرآنی معتبر از اهداف برپایی این جشنواره است.

 

 گفتنی است، هفتمین جشنواره سراسری قرآنی مدهامتان 3 تا 6 آبان سال جاری در استان زنجان برگزار می شود.

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا